Siyonistlerin Mescid-i Aksaya Baskınları Sürüyor…

Yahudi yerleşimciler bugün (30 Kasım Pazar) sabah saatlerinde işgal polisi özel kuvvetlerinin yoğun güvenlik önlemleri altında El-Mağaribe Kapısı’ndan girerek Mescid-i Aksa’ya yeniden baskın düzenledi.

İşgal güçlerinin himayesinde gerçekleşen baskına Yahudi Telmud Enstitüleri öğrencilerinin ve sözde heykel örgütlerinin mensuplarının özel dini kıyafetleriyle katıldıkları ve küçük gruplar halinde Mescid-i Aksa’ya girdikleri bildirildi.

Mescid-i Aksa’nın dış kapılarında görevli işgal polislerinin Filistinli gençlerin kimliklerine çıkışta kendilerine iade etmek üzere Mescid-i Aksa’ya girişleri sırasında el koyduğu ifade edildi.

Bu arada, Mescid-i Aksa’da İslami Vakıflar Dairesi görevlilerinin yanında cemaatten onlarca kişinin bulunduğu ve Yahudi yerleşimcilerin ayin yapma girişiminde bulunma ihtimaline karşı olası bir girişimi engellemek üzere avlunun çeşitli yerlerine dağıldıkları bildirildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.